SonotaCo.JP
SonotaCo Network Japan Forum
SonotaCo.JP Forum Index
homeTop Page  FAQFAQ   検索検索   メンバーリストメンバーリスト   ユーザーグループユーザーグループ   登録する登録する 
 プロフィールプロフィール   プライベートメッセージをチェックするプライベートメッセージをチェックする   ログインログイン 

a question about a UfoCapture problem

 
新しいトピックを投稿   トピックに返信    SonotaCo.JP Forum Index -> UFOCapture BBS in English
前のトピックを表示 :: 次のトピックを表示  
投稿者 メッセージ
brahe



登録日: 2013.03.08
記事: 15
所在地: http://forum.bourky.com/viewforum.php?f=30

記事日時: Wed May 23, 2018 11:01 pm    記事の件名: a question about a UfoCapture problem 引用付きで返信

Observers with UfoCapture!

I should have such a question. UfoCapture wrote:
UE40:Couldnt stop the graph: hr0x800700020

And then the program ended detection (: ((

You do not know how to solve this problem?

Thank you very much!
Best Martin Popek
トップに戻る
ユーザーのプロフィールを表示  
SonotaCo
Site Admin


登録日: 2004.08.07
記事: 9386
所在地: 139.66E 35.65N

記事日時: Thu May 24, 2018 7:05 am    記事の件名: Re: a question about a UfoCapture problem 引用付きで返信

brahe wrote:
Observers with UfoCapture!

I should have such a question. UfoCapture wrote:
UE40:Couldnt stop the graph: hr0x800700020

And then the program ended detection (: ((

You do not know how to solve this problem?

Thank you very much!
Best Martin Popek


How often it happens, always? once? often?
Anyway,,,
0x800700020 is the inner error code returned from
Windows DirectX DirectShow video processing system.

It suggests that there are some file sharing problems.
I don't know why this happens on your PC, there may
be hundreds of possibility. For example, file access
from other programs such as virus scan, indexing,
backup, Windows Update, IIS, network access,,,
or device driver's own problem.

I recommend to stop other programs as all as you can, and to be the PC dedicated for capturing.
Also use faster CPU, faster storage may be effective.
トップに戻る
ユーザーのプロフィールを表示   投稿者のウェブサイトに移動
brahe



登録日: 2013.03.08
記事: 15
所在地: http://forum.bourky.com/viewforum.php?f=30

記事日時: Thu May 24, 2018 10:52 pm    記事の件名: 引用付きで返信

Hi
About every 15 minutes.
When I shifted system time by 1 month. So it lasted for several hours without reporting an error.
Help to, reinstal would Windows on UfoCapture?
Thanks Martin
トップに戻る
ユーザーのプロフィールを表示  
brahe



登録日: 2013.03.08
記事: 15
所在地: http://forum.bourky.com/viewforum.php?f=30

記事日時: Sat May 26, 2018 4:11 pm    記事の件名: 引用付きで返信

The antivirus program was probably a problem. After removing the antivirus program, UfoCapture worked for two nights without a bug Smile
トップに戻る
ユーザーのプロフィールを表示  
特定期間内の記事を表示:   
新しいトピックを投稿   トピックに返信    SonotaCo.JP Forum Index -> UFOCapture BBS in English All times are GMT + 9 Hours
Page 1 of 1

 
移動先:  
新規投稿: 不可
返信投稿: 不可
記事編集: 不可
記事削除: 不可
投票参加: 不可
このフォーラムで添付ファイルを投稿 できません
このフォーラムでファイルをダウンロード できます


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Copyright ©2004 SonotaCo Network. All Rights Reserved.